Zaglądni do szafy właścicielki marki chic-hygge z New Style Academy
Czego na pewno byś nie założyła (choć nigdy, nie mów nigdy haha)?
Nie lubię neonowych kolorów. Więc zdecydowanie nie założyłabym ubrania w takich kolorach. Nie czułabym się w nich sobą. I cielistych rajstop, unikam ich od czasów szkolnych. Mam ciarki na samą myśl o nich.
Moda od zawsze była źródłem inspiracji i wyrazu indywidualności, a wiele silnych kobiet odegrało kluczową rolę w kształtowaniu dziedzictwa mody zarówno w wieku XX, jak i we współczesnych czasach. Dzisiaj pragniemy przybliżyć historie kilku niezwykłych kobiet.
Włącz się w magię Walentynek, łącząc elegancję z przytulnością. Odkryj tajniki ekskluzywnej kolacji, zmysłowego stroju i romantycznej atmosfery, tworząc niezapomniane chwile w stylu chic-hygge.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.